Γύρος... μανιταριών με σως τρούφας από τον CHEF Βησσαρίων Παρθένη...

chef

Ο CHEF Βησσαρίων Παρθένης προτρέπει να δοκιμάσετε μοναδικό τυλιχτό με γύρο μανιταριών & σως τρούφας!

Μεσογειακή φυτική απόλαυση με ψιλοκομμένο μανιτάρι ψημένο στη φωτιά, σε συνδυασμό με τη σως τρούφας... και η γεύση απογειώνεται.

Συνδυάζεται:
Γύρος... μανιταριών (ντομάτα, μαρούλι, σως τρούφας, πατάτες) (€2.5)

Εφόσον επιθυμείτε να επιλέξετε "γύρος μανιταριών" ανατρέξτε στην online παραγγελία ή τηλεφωνήστε σε ένα από τα καταστήματά μας.

ΤΟ STREET SΟΥΒΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ VIRAL ΣΕ ΑΘΗΝΑ & ΠΕΙΡΑΙΑ...

Το νέο Street Sουβλάκι ακούει στο όνομα "ΓΥΡΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΜΕ ΣΩΣ ΤΡΟΥΦΑΣ". Ψιλοκομμένο μανιτάρι, ψημένο στη φωτιά, σε συνδυασμό με την σως τρούφας και η γεύση... απογειώνεται! Μία μεσογειακή φυτική επιλογή με την... υπογραφή του συνεργάτη μας CHEF Βησσαρίων Παρθένη!

Η νέα άφιξη στα καταστήματα του Street Souvlaki παίζει με τις γεύσεις και τον ουρανίσκο σου και αποτελεί τον λόγο που έχει αποκτήσει φανατικούς θαυμαστές στις γειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά. Ποιος μπορεί, άλλωστε, να αντισταθεί σε ένα νόστιμο, χειροποίητο σουβλάκι, φτιαγμένο με ποιοτικά, αγνά και υγιεινά υλικά; Τα μανιτάρια είναι από τις τροφές που άλλοι αγαπούν, άλλοι όχι. Αν ανήκετε στην πρώτη κατηγορία, τα νέα είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστα.

Η vegeterian κουζίνα που έχει βρει τρόπους να αντικαθιστά το κρέας σε απόλυτο βαθμό με τα χορτοφαγικά πιάτα, όχι απλά δεν υστερούν σε γεύση, αλλά είναι το κάτι άλλο!!! Και αυτός ο γύρος από μανιτάρια, είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα! Η πιο ιδανική εναλλακτική επιλογή για όσους νηστεύουν ή αποφεύγουν το κρέας, καθώς τα μανιτάρια αποτελούν άριστη πηγή πρωτεϊνών! Γιατί και οι χορτοφάγοι έχουν δικαίωμα στα Πιτόγυρα!

Πέρα από τα χειροποίητα σουβλάκια με κρέας, ως vegeterian & νηστίσιμες επιλογές θα βρείτε καλαμάκι από ψητά λαχανικά, καλαμάκι από χαλούμι, καλαμάκι μανιταριών, φαλάφελ αλλά και μπιφτέκι λαχανικών. Και για εκείνους που θέλουν κάτι ακόμα πιο χορταστικό, θα τα βρουν και σε τυλιχτά με πίτα (ολικής, καλαμποκιού ή σταρένια), σε τορτίγια, pita pot (θήκη από ζύμη πίτσας, αφράτη & τραγανή!) ή σε μερίδες, όπου συνοδεύονται ιδανικά με φρέσκες σαλάτες, πατάτα ψητή & ολόφρεσκες πατατούλες με γαρνίρισμα τριμμένης φέτας.

Αν έχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια και θέλεις το κάτι διαφορετικό, το κάτι ιδιαίτερο, το Street Souvlaki σου έχει την λύση. ΓΥΡΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΜΕ ΣΩΣ ΤΡΟΥΦΑΣ λοιπόν!

chef

Γιατί "Λόγω... διατροφής", η υγεία μας γίνεται καλύτερη!Γιατί "Λόγω... διατροφής", η υγεία μας γίνεται καλύτερη!

Όταν η παραδοσιακή διατροφή συναντάει τη γεύση, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι μοναδικό. Το σουβλάκι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής διατροφής και με την ιδιότητα του αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα έδεσμα υψηλής διατροφικής αξίας! Έτσι λοιπόν, ο συνεργάτης μας Δημήτρης Γρηγοράκης (Διαιτολόγος/Διατροφολόγος) σας παρουσιάζει μέσω της ιστοσελίδας του www.logodiatrofis.gr τα πλούσια οφέλη των μανιταριών, ώστε να απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας γεύσεις, προστα-τεύοντας παράλληλα την υγεία σας!

Μανιτάρια, το ελιξίριο της αθανασίας!

Δεν είναι ακριβώς αυτή η άποψη! Οι Φαραώ, μάλιστα, είχαν θεσπίσει νόμο, σύμφωνα με τον οποίο μόνο αυτοί και όχι οι κοινοί άνθρωποι είχαν το δικαίωμα να τα γεύονται. Σε άλλους πολιτισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, στη Ρωσία, στην Κίνα, στην Ελλάδα, σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική, ορισμένα είδη μανιταριών χρησιμοποιήθηκαν για τις παραισθησιογόνες ιδιότητές τους, ενώ τους αποδόθηκαν και μαγικές ιδιότητες. Θεωρούνται ότι μπορούσαν να προσδώσουν εξαιρετική δύναμη, να βοηθήσουν στην εύρεση χαμένων αντικειμένων αλλά και να οδηγήσουν στην ψυχή στους θεούς.

Υπάρχουν πολλές ποικιλίες μανιταριών. Συγκεκριμένα, σε όλη την Ευρώπη, όπως και στη χώρα μας, υπάρχουν περίπου 4.000-5.000 είδη μανιταριών, από τα οποία μόνο 300 είναι βρώσιμα. Τα υπόλοιπα είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο και μπορούν να προκαλέσουν από απλές δυσπεψίες έως και θανατηφόρες δηλητηριάσεις.

Οι πιο χαρακτηριστικές είναι οι ακόλουθες:
Άσπρα μανιτάρια (Παρισιού): Είναι λευκά, με σφιχτή σάρκα και λεία επιφάνεια. Έχουν λεπτό άρωμα και τρώγεται τόσο το «καπελάκι» όσο και το «ποδαράκι» τους. 

Πλευρότους: Έχουν ανοιχτό μπεζ χρώμα και βαθιές πτυχώσεις. Δε διακρίνονται για το άρωμά τους, αλλά είναι πολύ νόστιμα και τραγανά.

Τρούφες:Τα πιο σπάνια, διάσημα και ακριβά μανιτάρια στον κόσμο. Ιδιαίτερα η μαύρη τρούφα Περιγκόρ, που φυτρώνει στην περιοχή του Περιγκό της νοτιοδυτικής Γαλλίας. Η γεύση της είναι πολύ έντονη και αρκεί μικρή ποσότητα για να δώσει τόνο στο φαγητό. Οι τρούφες τρώγονται μόνο μαγειρεμένες. Η λευκή τρούφα από το Πιεμόντε της Ιταλίας έχει επίσης έντονη γεύση, αλλά οπωσδήποτε χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα για να χρωματιστεί γευστικά το έδεσμα στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί, ενώ είναι πιο φτηνή από τη γαλλική. Εκτός από μαγειρεμένες, τρώγονται και ωμές, τριμμένες στις σαλάτες και στο ριζότο.

Τα μανιτάρια αποτελούν εξαιρετική τροφή χάρη στο υψηλό τους περιεχόμενο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία. Επιπλέον,  τα μανιτάρια έχουν μικρή θερμιδική αξία (150γρ. μανιτάρια δίνουν μόνο 32 θερμίδες, λιγότερη και από ένα φρούτο). Αυτό τα κάνει κατάλληλα για δίαιτες αδυνατίσματος.  Η χαμηλή θερμιδική τους αξία οφείλεται στο γεγονός ότι είναι φτωχά σε λίπος και υδατάνθρακες.  Δεν περιέχουν καθόλου χοληστερόλη και σχεδόν καθόλου κορεσμένα (κακά) λιπαρά. Οι πρωτεΐνες που περιέχουν είναι υψηλής βιολογικής αξίας και για αυτό και μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας σε περιόδους νηστείας, καθώς επίσης αποτελούν ιδανική τροφή για τους χορτοφάγους, εφόσον τους εφοδιάζουν με όλα τα θρεπτικά συστατικά των ζωικών τροφίμων (π.χ. πρωτεΐνες, ασβέστιο).

Η ιδιαίτερη διατροφική αξία των μανιταριών οφείλεται στο υψηλό περιεχόμενό τους στα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά:
Βιταμίνες του συμπλέγματος Β (θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ): τα μανιτάρια χάρη στις παραπάνω βιταμίνες συμβάλλουν στην ενίσχυση της πνευματικής διαύγειας, τη μνήμη και τονώνουν το μεταβολισμό.

Τα μανιτάρια περιέχουν σε υψηλές ποσότητες και τη λιποδιαλυτή βιταμίνη D, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και συντελεί στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς και των μυών.

Επιπλέον, το υψηλό περιεχόμενο των μανιταριών σε βιταμίνη Β12 και φυλλικό οξύ , τα οποία συμμετέχουν στη διαδικασία της αιμοποίησης και του σχηματισμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων και συμβάλλουν στην πρόληψη της αναιμίας.

Επίσης, τα μανιτάρια αποτελούν καλή πηγή φωσφόρου και ασβεστίου, με αποτέλεσμα να ενισχύουν τη σκελετική υγεία και να χτίζουν γερά δόντια.
Το ιδιαίτερο αυτό τρόφιμο περιέχει υψηλές ποσότητες στο αντιοξειδωτικό σελήνιο, όπου ενισχύει τη δράση του ενζύμου υπεροξειδάση γλουταθειόνης και δεσμεύει τις καρκινογόνες ελεύθερες ρίζες που παράγονται στον οργανισμό μας.

Επιπρόσθετα, ο ψευδάργυρος των μανιταριών συντελεί στην ομαλή ανάπτυξη του σώματος, στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού και αναπαραγωγικού συστήματος, καθώς και στην εμβρυογένεση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η υψηλή περιεκτικότητα των μανιταριών σε χαλκό, με αποτέλεσμα να ενισχύεται  η ελαστικότητα των αρτηριών, το χρώμα του τριχωτού της κεφαλής και η καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Τέλος, τα μανιτάρια περιέχουν άφθονο κάλιο και ελάχιστο νάτριο και έτσι αποτελούν ιδανική τροφή για άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση.
Θα μπορούσαμε να μιλάμε ατελείωτες ώρες για τα μανιτάρια. Διακρίνονται πραγματικά για τη γεύση τους και την υψηλή τους διατροφική αξία. Πραγματικά δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι τα μανιτάρια είναι ένα τρόφιμο για όλους!

chef

Για αναλυτική διατροφική ενημέρωση ανατρέξτε στο www.logodiatrofis.gr του συνεργάτη μας Δημήτρη Γρηγοράκη (Διαιτολόγος/Διατροφολόγος PhD).

Διαβάστε επίσης: Ερευνα αποκάλυψε πως μια τροφή αποτελεί το ελιξήριο νεότητας - Κρατά το μυαλό για πάντα νέο!